Aangenaam kennis te maken

Youandi Dalí Endymion Zoran de Blooy


Hallo! Ja... dat is in hele mond vol he? Ik moest een originele naam krijgen. Nou dat is wel gelukt.

Ondernemers helpen van hun website een verkoop machine te maken is wat ik doe. Met trainingen zodat het team zelf aan de slag kan en je geen mensen of bureaus hoeft in te huren.

Mijn hart ligt bij het geven van online marketing trainingen, maar losse opdrachten binnen mijn kennisgebied pak ik ook graag aan.


Al online sinds het 56k modem


5 minuten wachten tot een website geladen was, zo begon mijn eerste ervaring met internet.

Tergend langzaam uiteraard, maar er ging wel een wereld aan mogelijkheden voor mij open.

Een heel scala aan platformen heb ik voorbij zien komen en gaan.

internet geschiedenis videointernet geschiedenis video-hover
  • 198956k modem

    Verbinding maken met 'het Internet'. Toen je internet nog met een hoofdletter schreef.
  • 1992Greenpoints

    Op speciaal aangegeven plekken kon je op het Greenpoint netwerk inloggen met je Kermit PTT telefoon zodat je 'mobiel' kon bellen.
  • 1996ICQ

    Chatten met vrienden via het vrolijke bloemetje en bekende "oh oh" geluidje wanneer er een berichtje binnen kwam.
  • 1999Messenger

    MSN nam het stokje over van ICQ
  • 1999Wappen

    Miniwebsites bezoeken op je mobiele telefoon via WAP M-Info of I-mode. Hiermee bekeek ik de eerste buienradar beelden.
  • 1999Zonnet

    Gratis internet en email adres wow! Via een gratis inbelnummer koste dit ook geen telefoontikken.
  • 2003Google

    Zoekmachine Ilse verliest in Nederland de strijd met de huidige zoekgigant Google.
  • 2004Hyves

    Het Nederlandse sociale platform waarin je stiekem een tikkie kon geven aan iemand die je leuk vond.
  • 2006Facebook

    Meer internationale vrienden zaten op Facebook en gebruik van Hyves doofde uit.
  • 2030Wat brengt de toekomst?

    Kunstmatige intelligentie in combinatie met big data zal steeds meer in het marketing landschap komen. Assistent Engine Optimization zal dus steeds belangrijker worden.

parallax background
 
Web-conciërge

wat doe ik?


Online marketing of digital marketing is continu in beweging. Om de mensen in het team up-to-date te houden over de laatste mogelijkheden is een training noodzakelijk. Door de dagelijkse werkzaamheden komt het er meestal niet van om al die ontwikkelingen bij te houden. Ik breng iedereen weer op de hoogte en geef praktische uitleg hoe de huidige online marketing activiteiten binnen het bedrijf verbeterd kunnen worden.

Ik ben gespecialiseerd in:

  • SEA (Google, Bing)
  • Shopping campagnes
  • Data inzicht (Google Analytics, Google Tagmanager, Google Datastudio)
  • Social media campagnes (facebook, instagram, twitter, linkedin)
  • Internationale SEO (Google, Bing, Yandex, Baidu)
  • Email marketing (mailchimp)
  • Website ontwikkeling (wordpress)
  • Contentbeheer. Ik kan met elk CMS goed uit de voeten, maar meeste ervaring met Umbracco, Wordpress, Drupal, Joomla, DotNetNuke, Magento.
  • home_coaching2_pic4
     
    Waarom online marketing training?

    Investeer in medewerkers, niet in externe bureaus.

    Welke training wil jij?